onsdag 4 februari 2015

Novell 56


MIN KÄRLEK TILL ...

 

 

Det är juni 2014, vi har precis tagit sommarlov. Det är 20 grader varmt. Det känns som att den här sommaren skulle bli härlig och då menar jag härlig. Jag har planerat ett party imorgon för att fira att vi har tagit sommarlov.


Jag är kär i en tjej i klassen och hon heter Emelie. Har gillat henne i ett år nu men har aldrig vågat bjuda ut henne på en dejt än. Men hon ska på mitt party så då får jag min chans.

Det är Tisdag, party dagen. Jag måste förbereda min fest. Det kommer att bli ett extremt häftigt party som ingen någonsin ska glömma. DJ kommer att vara ute på bakgården tillsammans med all dryck. Jag har en pool som jag tänkte att man får bada i om man vill. Festen börjar klockan nio på kvällen och slutar förhoppningsvis tidigt på morgonen.

Det är jätte många som har kommit,  vissa känner jag inte och vissa ser bekanta ut. Men jag har inte lagt märke till Emelie än, undrar om hon ens kommer. Klockan är tio på kvällen och jag har inte sett eller hört om hon har kommit. Tänk om hon inte ens kommer?

Nu hör jag att det är någon som knackar på dörren så jag springer dit och öppnar och det är Emelie. Hon kom ändå. Jag sitter i soffan med min kompis Kim och kollar på Emelie som dansar med sina vänner.

-Du, säger Kim.  Jag ser att du sitter och kollar på Emelie, gå och dansa med henne.

-Jag vill men tänk om hon svara nej? Vad gör jag då? svarar jag.

-Eeh yolo säger Kim, det står för''You Only Live Ones''.

Jag går fram till Emelie,

-Hej, jag heter Antonio!

-Hej, jag heter Emelie!

-Vill du dansa med mig frågar jag?

-Såklart jag vill, säger Emelie!

Vi går upp på dansgolvet, jag tar mina händer och lägger dom på hennes midja och hon håller runt min nake. Efter en stund så börjar hon att trycka mig närmare henne, det pirrar i min mage. Hon öppnar sin mun och säger:

- Du Antonio, jag gillar faktiskt dig.

Jag blev alldeles svettig om händerna, kunde inte få ut ett ord, men tillslut så sa jag:

-Jag har gillat dig i ett år Emelie men har aldrig vågat säga det. Hon ler men  säger inget. Jag tittar på henne och hon tittar på mig och tillslut så kysser vi varandra.
 
Varg

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar